• Home  / 
  • Zajímavosti
  •  /  Používání tankovacích karet v Rakousku nadále roste

Používání tankovacích karet v Rakousku nadále roste

Shell má největší podíl na rostoucím trhu s tankovacími kartami v Rakousku a lze s jistotou říci, že nová smlouva mezi Total a BP bude mít na tento trh vliv.

Dle nejnovějšího oznámení BP a Total bude řidičům umožněno těšit se ze slev a výhod tankovací karty Total na zhruba 280 čerpacích stanic BP v Rakousku.

Nejnovější studie odhalila, že hodnota rakouského trhu s tankovacími kartami v roce 2016 vzrostla o 6,3%, a to díky zvyšování cen paliva a také díky tomu, že velký objem tankovacích karet je čím dál tím častěji používán jakožto fleetové tankovací karty.

Rakousko má hustou síť čerpacích stanic, která se v roce 2016 rozrostla o 1,2% a nyní celkově čítá 2 673 čerpacích stanic. Zvýšené používání tankovacích karet bude mít za následek 22 000 nových karet vydaných mezi lety 2017 a 2022. Pokud se předpovědi o růstu vyplní, za čtyři roky bude na rakouském trhu 644 456 karet.

I přes skutečnost, že OMV je díky počtu čerpacích stanic (319 čerpacích stanic) vůdčím hráčem na trhu, Shell zůstává leaderem na rakouském trhu s tankovacími kartami, a to i proto, že firma v roce 2016 zvýšila svůj podíl na trhu, čímž dosáhla 23% klientů. Podle WiseGuyReports se tak stalo i díky rozsáhlé síti akceptující tankovací karty firmy.

Avizovaná spolupráce BP a Total může donutit další maloobchodní řetězce, jako jsou třeba Esso a Agip, aby stavěly mosty mezi dalšími provozovateli sítí tankovacích karet.

Hodnota tržeb v případě paliv od roku 2013 meziročně klesá, a tento trend pokračoval i v roce 2016 poklesem o 1,1% na 7 489 milionů €. V Rakousku se počítá s tím, že tržby z prodeje paliv k roku 2 022 díky rozrůstajícímu se vozovému parku vzrostou.

Zdroj: petrolplaza.com

About the author

Martin Pavlík

Zakladatel a majitel ve firmě QUITEC s.r.o. Miluje nové technologie a jeho zálibou je zjednodušování podnikání, práce a života pro dosažení vyšších zisků, více radosti a osobního štěstí.

Click here to add a comment

Leave a comment: