Hoyer zavádí digitální účtenky ve své síti čerpacích stanic

Hoyer zavádí digitální účtenky

Celkem 242 míst nyní zákazníkům nabídne udržitelnou alternativu a zároveň vytvoří nové digitální kontaktní body.

Hoyer zavedl digitální účtenky na svých 242 čerpacích stanicích v Německu, čímž zvyšuje udržitelnost a nabízí zákazníkům větší pohodlí.

Ve spolupráci se společnostmi anybill a MADIC Deutschland GmbH implementuje tento maloobchodník udržitelné a zákaznicky přívětivé řešení. Zavedením digitálních účtenek dochází k úspoře papíru a souvisejících nákladů, zatímco zároveň vzniká digitální kontakt se zákazníkem.

„Zavedením digitálních účtenek nechceme pouze aktivně přispět ke snížení odpadu z účtenek, ale také zlepšit zážitek zákazníků při nákupu a oslovit je cíleně prostřednictvím digitálních kontaktů,“ vysvětluje Thies Frederick Lünzmann, vedoucí týmu Projektového a procesního managementu HoyerCard.

Tímto partnerstvím se společnost připojuje k seznamu středně velkých maloobchodních řetězců s pohonnými hmotami, které tuto transformaci podporují, včetně Westfalen, Oest Energies a Q1 Energie.

Zavedením digitálních účtenek Hoyer zdůrazňuje svůj závazek k ekologické odpovědnosti a modernímu zákaznickému přístupu, což přispívá nejen k úsporám nákladů, ale také k optimalizaci interakce se zákazníky.

Zdroj: mobilityplaza

About the author

Martin Pavlík

Zakladatel a majitel ve firmě QUITEC s.r.o. Miluje nové technologie a jeho zálibou je zjednodušování podnikání, práce a života pro dosažení vyšších zisků, více radosti a osobního štěstí.